Виховна та позакласна робота
У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
• тематичні загальношкільні лінійки та класні години;
• зустрічі з юристами;
• лекції, бесіди на правову тематику;
• анкетування;
• зустрічі з працівниками правоохоронних органів;
• уроки правознавства;
• олімпіади з правознавства;
• індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;
• відвідування проблемних сімей удома.
Практичним психологом Шуруповою Т.Д. та соціальним педагогом школи Фернаті Р.В. проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови, зокрема з тимчасово переселеними з зони АТО, але ця робота насить ситуативний характер і потребує системності.
Тому за звітній період траплялися випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин, крадіжки. Роботі з дітьми групи ризику у 2019/2020 н.р. буде приділена особлива увага.
У нашому закладі освіти ведеться активна робота щодо запобігання боулінгу.
1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики класного керівника, «Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти» від 06.09.2000 № 434, Інструктивно-методичного листа МОН «Основні напрямки діяльності класного керівника» від 30.10.1992.
При складанні інструкції враховано також рекомендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітньому закладі Міністерства освіти України, затвердженої наказом Міносвіти України від 01.08.01 № 563.
1.2. Класний керівник призначається і звільняється з посади директором школи.
1.3. Класний керівник повинен мати вищу чи середню спеціальну педагогічну освіту без вимог до стажу педагогічної роботи.
1.4.Класний керівник підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.5.У своїй діяльності класний керівник керується Конституцією і законодавством України, указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти і виховання учнівської молоді; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною посадовою інструкцією), трудовим договором (контрактом).
1.6 Класний керівник дотримується Конвенції про права дитини. 2. Функції.
2.1.Створення сприятливих умов для індивідуального розвитку і морального формування особистості учнів.
2.2.Формування колективу класу. Створення і координація роботи органів учнівського самоврядування в класі.
2.3. Соціальний захист учнів (в межах його повноважень)
2..4. Робота з батьками учнів.
2.5. Організація роботи з техніки безпеки, охорони життя учнів під час навчально-виховного процесу, позаурочних заходів.
2.6. Контроль за виконанням учнями «Правил внутрішнього розпорядку школи».
3.1.Працює з учнями закріпленого за ним класу.
3.2.Здійснює вивчення особистості кожного учня в класі, його нахилів. Співпрацює з соціально-психологічною службою школи з питань: соціометричних досліджень колективу, моніторингу розвитку особистості учнів, професійної орієнтації, роботи з категорійними учнями (бездоглядними, безпритульними, схильними до правопорушень, вживання алкоголю, тютюнопаління, з асоціальних сімей, з девіантною поведінкою)
3.3. Щодня (до кінця останнього уроку) здійснює облік відвідування учнями його класу школи, встановлює причину їх відсутності, фіксує дані в щоденнику класу в графі «відсутні учні», надає інформацію черговому класу.
3.4. Створює сприятливе мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного учня в класі.
3.5. Сприяє розвитку в учнів навичок спілкування, допомагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками.
3.6.Спрямовує самовиховання і саморозвиток особистості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання.
3.7 Надає допомогу учням у навчальній діяльності, виявляє причини низької успішності, організовує їх усунення.
3.8. Сприяє одержанню додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об'єднань, які організовуються в школі, закладах позашкільної освіти за місцем проживання.
3.9. Організовує життя колективу класу у відповідності з віковими особливостями та інтересами учня і вимогами суспільства.
3.10. Веде контроль за отриманням учнями класу навчальних підручників та їх здачу в бібліотеці школи згідно графіка.
3.11. Планує роботу з учнями згідно з планом школи , методичних рекомендацій Міністерства освіти,науки, молоді та спорту, районного управління освіти, НМЦ.
3.12. Спільно з органами учнівського самоврядування веде активну пропаганду здорового способу життя; проводить спортивно-масові та інші заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів у класі.
3.13. Забезпечує участь класу у загально шкільних, районних, міських заходах, забезпечує дисципліну учнів під час проведення заходу, та несе відповідальність за збереження їх життя і здоров’я.
3.14. Веде у встановленому порядку документацію класу, контролює заповнення учнями щоденників і виставлення в них оцінок.
3.15. Під час виїзду (виходу) учнів класу за межі школи оформлює необхідну документацію (згідно вимог районного управління освіти), реєструє вихід в «Журналі реєстрації виїзду учнів».
3.16. Підтримує постійний контакт з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
3.17. Будує відносини з вихованцями на основі взаємоповаги, толерантності, демократизму, гуманізму.
3.18. Планує виховну роботу в класі.
3.19. Забезпечує дотримання правил безпеки життєдіяльності та несе відповідальність за збереження життя і здоров'я учнів під час навчального процесу та виховних заходів.
3.20. Оперативно інформує адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
3.21. Вносить пропозиції з питань покращення і оздоровлення умов проведення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінетом, дирекції школи про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, негативно впливають на їх здоров'я.
3.22. Проводить інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі і реєстрації інструктажів.
3.23. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуту, на воді тощо.
3.24. Бере участь у роботі МО класних керівників, педагогічної ради школи.
3.25. Проходить періодичні медичні обстеження.
3.26. Проводить раз на тиждень (щопонеділка з 8.00 до 8.45) тематичну годину спілкування згідно плану виховної роботи , який затверджено директором.
3.27. Дотримується етичних норм поведінки в школі, побуті, в громадських місцях, які відповідають соціальному статусу педагога.
3.28. У своїй роботі традиційні та інтерактивні технології, методи, форми роботи.
3.29. Постійно підвищує свою професійну майстерність, виявляє свою професійну педагогічну , психологічну, комунікативну мобільність у роботі з учнями , батьками, колегами.
4.1.Брати участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи.
4.2.На захист професійної честі і гідності.
4.3.Знайомитись зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, давати відповідні пояснення.
4.4.Захищати свої інтереси самостійно і (чи) через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.5.На конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
4.6.Вільно вибирати і використовувати методики навчання і виховання, навчальні посібники і матеріали, підручники.
4.7.Регулярно підвищувати свою кваліфікацію.
4.8.Атестуватися на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
4.9. Давати учням під час занять і перерв обов'язкові розпорядження, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягувати учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановленому Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку.
5.1.Класний керівник несе відповідальність за життя і здоров'я учнів класу під час заходів, які він проводить, а також за порушення прав і свобод учнів відповідно до законодавства України.
5.2.За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених Інструкцією, класний керівник несе дисциплінарну відповідальність у порядку, передбаченому трудовим законодавством.
5.3.За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних з фізичним і (чи) психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку класний керівник може бути звільнений з посади у відповідності з трудовим законодавством і Законом України «Про освіту». Звільнення за подібний вчинок не вважається мірою дисциплінарної відповідальності.
5.4.3а відвідування учнями навчальних занять, у разі виявлення пропусків уроків без поважної причини, терміново інформує заступника директора з ВР про пропуски і заходи, що вжиті для залучення учня до занять.
5.5 За поведінку учнів під час навчально-виховного процесу. У разі виявлення систематичних порушень правил внутрішнього розпорядку з боку учнів надає цю інформацію до Ради профілактики школи .
5.6. 3а навмисне спричинення школі чи учасникам навчального процесу збитків у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків класний керівник несе матеріальну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством чи цивільним законодавством.
6. Взаємовідносини. Класний керівник:
6.1. Замінює у ( встановленому порядку) тимчасово відсутніх класних керівників.
6.2.Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і семестр. План роботи розглядається заступником директора школи з виховної роботи та затверджується директором школи.
6.3.Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність після закінчення семестру.
6.4.Отримує від директора школи і його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.
6.5.Працює в тісному контакті з учителями, батьками учнів (особами, що їх замінюють); систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з адміністрацією і педагогічними працівниками школи.
6.6.Класний керівник надає всю необхідну документацію за вимогою адміністрації школи (списки , журнали, заяви, протоколи тощо)
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Anciccic
2018-01-04 12:45:21Спасибо за инфу[url=http://agrolinepro.ru/montazh-i-remont-promyshlennogo-oborudovaniya].[/url]...
engladcic
2017-12-24 18:37:25Давно искал эту инфу[url=http://usaeducation.ru/karta-sajta]![/url]...