• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

У школі діє система методичної роботи, керівництво якої здійснює методична рада.

Кілька років тому педколектив успішно здійснив перехід від традиційної моделі навчального закладу до громадсько активної школи.

Важливим питанням цього року була робота колективу по реалізації Концепції «Нова українська школа». До початку навчального року учителі, що викладають у 1-х класах відвідували очні курси та вчилися он-лайн. На допомогу вчителям психологом школи Шуруповою Т.Д. проведено психолого-педагогічний семінар «Формування психологічної готовності вчителя до реформ у системі освіти».

Широко впроваджуються в практику роботи вчителів інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто вчиться. З кожним роком нові технології на уроках застосовує все більше й більше педагогів школи. У навчально-виховному процесі використовуються інформаційно-комунікаційні, проектні технології, технології креативного та критичного мислення, продуктивного навчання. Впроваджено в практику роботи початкової школи система розвивального навчання Ельконіна-Давидова (4 класи, 104 учні, вчителі – Рябець Н.В., Гаврилова Н.В., Роєнко О.С., Садовська А.С. ), науково-педагогічний проект «Інтелект України» (4 класи, 130 учнів, вчителі – Чермних К.В., Ковтуненко С.О., Михайловина Н.П.,Кутова Л.В.), комплексна програма розвитку дітей „Росток”(1 клас, 30 дітей, вчитель – Кулініч В.П.), курс «Моя щаслива планета» та «Школа друзів планети» ( читався у 4В, 4Г та 3А, 3Б класах), курс «Культура добросусідства» ( у 3А класі), «Фінансова грамотність» ( у 4РН класі) .

У середній та старшій школі курс також читаються курси «Медіакультура», «Основи критичного мислення», «Кроки до порозуміння», «Фінансова грамотність».

У 2017 році в Україні почав діяти міжнародний проект Teach for All”, який має назву «Навчай для України». Це програма лідерського розвитку, яка залучає талановитих випускників та молодих спеціалістів до викладання в школах і розвиває їх лідерський потенціал для розширення освітніх можливостей в житті дітей сьогодні та здійснення системних змін в країні завтра. Очікуваний результат – стимулювання прогресу у навчальному середовищі, сучасні міжнародні освітні методики, орієнтовані на розкриття потенціалу кожного учня та покращення освітніх досягнень в цілому, креативна шкільна атмосфера і, як наслідок, прогресивне учнівське та вчительське середовище та висока якість освітніх послуг у навчальному закладі. За проектом до НВК прибула вчитель історії Малайко Юлія Юріївна, яка також працювала на посаді організатора роботи з дитячим колективом.

У 2018/2019 н. р. атестувалося 12 учителів. За результатами атестації трьом учителям присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (Чермних К.В., Кісіль Л.В., Оксенич О.В. як вихователям ГПД), трьох визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та званню «учитель-методист» (ВоловненкоГ.О., Шовкун Л.М., Неруш Н.В.), двох визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно звання «старший вчитель» (вчителі початкових класів Чермних К.В. та Кісіль Л.В.), одного визнано таким, що відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» (Оксенич О.В. як вчитель початкових класів), одному присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» (Ситник А.М.), двом присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» (Гопкало О.І., Трач О.О.), двох визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії» (Погребна О.В., Яковенко Т.Є.), одного визнано таким, що відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії» (Довган О.В.).

Вчителі нашої школи є активними членами журі в районних, обласних олімпіадах та конкурсах (Глуховська С.М., Кивгила Т.С.,Воловненко Г.О., Шевченко С.М., Говорун І.П., Неруш Н.В., Кутова О.М., Погребна О.В., Зателепа Л.І., Лівінська Л.В., Кривошея Л.В., Кутова Л.В., Шовкун Л.М.).

На районну педагогічну виставку цього року було представлено 10 колективних або індивідуальних розробок учителів усіх методичних об’єднань із проблем, над якими вони працюють.

З 2014/2015 н.р. по даний час Неруш Н.В. є членом науково-методичної ради КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

Кiлькiсть переглядiв: 3004

Коментарi